Sunday 29 April 2012

perubahan

Pada aku "perubahan" ke arah suatu yang positif adalah sangat baik. Tapi macam mana pula bila perubahan itu ke arah yang negatif. Bukan apa, aku terpikirkan tentang seseorang yang dekat dengan hidup aku yang dah banyak berubah. Mungkin betul juga bila orang berpendapat seseorang itu boleh berubah disebabkan kejutan budaya. Aku bukan apa, risau kalau-kalau dia semakin jauh terpengaruh dengan perkara-perkara yang tidak sepatutnya. Aku tahu, aku bukan seorang yang baik dan juga sempurna sangat nak menasihati orang lain tapi kalau boleh aku tak nak orang-orang yang dekat dengan aku berubah ke arah yang tidak baik. 


-En. Google-


p/s:aku tahu engkau bukan budak kecil lagi. engkau dah cukup matang untuk pikir yang mana baik dan yang mana buruk. tak salah kalau engkau ada keinginan untuk mencuba sesuatu yang baru, tapi pikirkan juga samada perkara itu mendatangkan keburukan atau kebaikan pada diri engkau. dulu mungkin aku selalu ada untuk nasihatkan engkau, tapi sekarang masing-masing dah pilih jalan hidup sendiri, so please take care of your self. don't ever do the mistake that will make you suffer for your whole life "friend".


-En. Google-


No comments:

Post a Comment