Friday 21 September 2012

AKU SEMAKIN JAUH

Ya Allah maafkan aku Ya Allah.
 Aku rasa aku makin jauh dariMu Ya Allah. 
Maafkan aku kerana terleka dengan keasyikan dunia hingga terlupa akan
tanggungjawabku sebagai hambaMu Ya Allah.
Berilah aku petunjuk agar aku dapat kembali tenang dijalanMu Ya Allah.
Aku sedar aku banyak melakukan kesilapan, berilah aku 
peluang untuk memperbaikinya.
Aku hanya insan biasa yang sering melakukan kesilapan dan mengharapkan
keampunan dariMu Ya Allah.
Ampunkan ku Ya Allah.



mood : terasa diriku ini semakin jauh dari Pencipta ku yang 
teragung. Mengharapkan masih ada peluang untuk
aku perbaiki segala kesilapan dan kekhilafan ku.

p/s : aku masih mencuba tersenyum walaupun pelbagai hakikat
dan kenyataan yang pedih dan perit
sedang aku hadapi pada ketika ini. sesungguhnya
senyuman itu memberikan kekuatan padaku untuk terus bertahan....:) :D



No comments:

Post a Comment